Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Sofia Waldmann - 9 februari 2013 01:00

Idag fyller jag 21 år. HURRRRA !!!!!!

Åkte ifrån våran favorit camping i Waitomo och vidate tull Lake Tapu.  Var och tittade på Huka Falls, och badade även där fast en bit bort såklart.   


           


Sen va det dags att fiska räkor.  Det var en anläggning där dom hade små pooler man fiskade jätteräkorna. Lite som vinst varje gång, dom flesta fick iallafall 1 räka med sej .  Och för Marcus gick de bra (som vanligt)  han drog upp 1 räka ganska så på en gång, sen blev det en till, och en till. Slutade med 4 ganska så stora räkor! Själv satt jag där brevid och kunde inte få upp en enda lite räka. Inte ens på min födelsedag. Så efter några timmar utan napp blev jag lite bitter. Räkorna kokade vi sen och käkade upp. Riktigt Gottt!  Fast måste säga att jag tyckte ganska så synd om dom när Marcus la ner dom i de kokande vattnet :(


       



Till middag blev de självklart tacos, inte så svårt att gissa.  Hade äver köpt öl och chokladfingrar. Vilket kalas !!!!!

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards