Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Sofia Waldmann - 14 februari 2013 07:15

Varken jag eller Marcus kunde hålla oss ifrån att simma med delfiner en gång till. Efter att vi lämnat in bilen på verkstan begav vi oss ut på vattnet. Plötsligt hade vi ca 100 delfiner framför oss. Vi som skulle simma gjorde oss beredda vid kanten av båten och väntade på kaptenens signal: TUUUUT  sen var det bara att hoppa i. Så fort man kollade ner såg man att man var helt omringad av delfiner. Så jävla coolt! Ju mer man låter och simmar runt i vattnet ju mer blir delfinerna intresserad av dej. Marcus är som en liten fisk i vattnet och därför hade han delfiner runt sej hela tiden haha. Att simma med vilda delfiner (inte tränade, inte matade, inte vana med människor) mitt ute i havet är bland de häftigaste jag gjort, och jag tror att Marcus håller med mej om det. Vill göra det igen och igen och igen!


Hämtade upp bilen på verkstan och åkte vidare till Christchurch. Hade det skönt i en badtunna en stund på kvällen innan vi somnade som två stockar efter denna skitroliga dag.

Juste jag har bränt mej i hela ansiktet så ser ut som en levande tomat eller nåt.

             

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards